• להתקשרות מהירה

הגברת לחץ

הגברת לחץ במשאבות

לחץ מים נמוך בבית עלול להקשות בביצוע פעולות כמו שטיפת כלים, שטיפת הריצפה ,מקלחות ועוד.  טיפול בבעיית הלחץ באמצעות משאבה להגברת לחץ או אופציות אחרות  יכולה לשפר את איכות החיים בבית במידה ניכרת.

בעיות בלחץ המים עלולות להיווצר מסיבות שונות , כמו חסימת אבנית או נזילה בצנרת, אך כאשר הסיבה לבעיית לחץ המים היא כי אין לחץ חזק מספיק אשר מגיע לדירה, הפתרון לכך הוא מערכת להגברת לחץ מים. 

המעוניינים להגביר לחץ מים בביתם צריכים לקחת בחשבון מספר דברים: ראשית, יש לבדוק את לחץ המים המגיע מהרשות המקומית (בד"כ 4 אטמוספרות), לאחר מכן, יש לבדוק את איכות הצנרת העוברת בבית , כאשר הצנרת ישנה מידי יש צורך להחליפה מחשש כי ייתכנו פיצוצי צנרת או דליפות מים בצנרת ישנה ולקויה. כמו כן, יש לבדוק לחץ משתנה בשעות היום אם לדוגמה בבוקר יש 2 אטמוספרות, ובלילה 4 אטמוספרות, ואחה"צ רק 1 אטמוספרות, וספיקת המים נמוכה- יש לבצע לא רק משאבת לחץ, אלא להוסיף מקטין לחץ ללחץ אחיד כגון 4 אטמוספרות, ואם לחץ המשאבה הוא 3 אטמוספרות ולחץ הרשות הוא 3 אטמוספרות,  הלחץ המגיע לבית יעמוד על 4 אטמוספרות ולא על 6  אטמוספרות ,כמו לחץ העלולה לגרום לפיצוץ צנרת בצנרת ישנה או לקויה.

בנוסף על כך, יש לשקול להשתמש בבקר זרימה אלקטרוני ולא במיכל לחץ במשאבות ביתיות לייעול התפקוד והתפעול.

יישנם מערכות ביתיות מורכבות יותר ללא שום סיבה, ויישנם בעלי מקצוע ש"דוחפים" חלקים ומערכות שאפילו עושות את אותה פעולה אבל מותקנות יחד לא לצורך. לא אחת יצא לי להגיע למערכות שונות באזורי יוקרה, מערכות ביתיות שאמורות להיות פשוטות וזולות ופגשתי שם מערכות שלא היו מביישות אף חדר משאבות לבניין קומות עם דוד לחץ של 200 ליטר ופרסוסטט וגלאי ובקר ולוח פיקוד אלקטרוני ומשאבה נוספת חדרון שעלותו מעל 50,000 ₪ וסה"כ הייתה מספיקה משאבה איכותית עם בקר אלקטרוני בעלות של 4,000 ₪ פחות או יותר התוצאה דומה לא תופסת מקום אבל זולה משמעותית והכי חשוב בתור בעל מקצוע שמרת על יושר והגינות המצופות מבעל מקצוע, מקצוען אמיתי שדואג ללקוחותיו.

הגברת לחץ לבניינים דורשת תכנון ע"י בעל מקצוע אשר בקיא במערכות שאיבה או ע"י מהנדס משאבות המוסמך לנושא , כמו כן יש לדאוג לחדר ייעודי למשאבות, חדר זה צריך להיות מוגן מפגעי מזג האוויר וקרוב לחדרי השעונים בין הקומות ניתן להוסיף מערכות אלו גם לבניינים שלא תוכננו למשאבות ועקב ספיקות נמוכות אזוריות חייבים בהגברת הלחץ בדירות. מקרים נוספים הם הבניינים בעלי מערכות שאיבה והגברת לחץ מים שעקב תקלה לא מקבלים את לחץ המים הרצוי או לחץ המים מלווה בתקלות כמו קפיצות מים ולחץ המים עולה ויורד, במקרה הגרוע לא מקבלים שום תגובה מחדר משאבות והחדר מנוטרל.

הכי חשוב- מכיוון שאין הרבה בעלי מקצוע העונים לכל הדרישות, הרבה חברות שולחות אינסטלטור או חשמלאי לא מיומנים דיו  לפתור להם את בעיות המשאבות, אך לעיתים עושים יותר נזק מתועלת. אנחנו בחברת "vfix" בעלי כל התעודות הרלוונטיות וניסיון רב בתחום , מקווים לשרת ולטפל בבעיית לחץ המים שלכם.

יש לציין,  אנו לא עוסקים רק במשאבות לחץ, אלא בכל סוגי המשאבות והגדלים. 

לפרטים נוספים נחום קהלני 050-5750451